friidaeliisabeth

Direktlänk till inlägg 31 januari 2010

Fy fan för städning...

Av frida - 31 januari 2010 17:51

..juste!

Våttorka lister & annat skit skulle man gärna sluppit, men det går int tyvärr -.-´

måste göras, usch!

Imorgon börjar skolan & det är ingen höjdare det heller,

KÄNNER MIG VÄÄÄLDIGT NEGATIV JUST NU!

kanske blir bättre med en smiley   

nej det blev det inte ...


lukar avlopp i hela huset nu när pappa rengör badkaret, uuueeeewwww!   


Aja nu ska jag fortsätta ha det boooring så hoppas jag vi ses (;


Puss ;*

 
 
Ingen bild

din mamma

9 februari 2010 15:14

fuck you!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av frida - 19 februari 2010 16:19


Förlåt "alla" som läser min blogg .... Har inte bloggat på skitalänge, men HERE I AM :D Skolan har sugit, larmet gick på sista lektinen-.- Fick stå ute i snön & frysa, SUCK! Sen nu har man sportlov :DDD men vill int komma tillbaka ... ni ...

Av frida - 1 februari 2010 17:16

Hej! Skolan var helt ok. Hände int så mkt förutom att dansen var ganska kul :P Tog bussen hem & tog lite bilder ute, här är några,                              Y         + några bilder som jag int orkar ladda upp så ni ...

Av frida - 30 januari 2010 22:26

Har inte haft ett ända piss att göra idag -.- Jo klippt topparna, det rä typ det ända, Skulle igentligen varit med Ogge imorgon men han kunde inte :/ aja vi ska iallafall vara på tisdag :D fast pappa har lite problem ibland, menmen! Det sug...

(y)

Av frida - 29 januari 2010 14:39


God EfterMiddag ;))   Nu när jag varit sjuk har jag inte suttit så värst mkt vid datorn och har inte hunnit med bloggen riktigt. Jag är mycket friskare nu men är lite förkyld och ingen aptit -.- Skulle hjälpa Sandra igår till idag att passa Mil...

Av frida - 27 januari 2010 10:15

Har jäkla maginfluensa-.- Fattar ni hur jobbigt det är att spy hela tiden?! Hoppas jag blir frisk snart :´/ Det ända jah ätit idag är is...   Puss på er, INTE MAGINFLUENSAN!      ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards