friidaeliisabeth

Alla inlägg under januari 2010

Av frida - 22 januari 2010 18:52

Tjaaaa!


Nu sitter jag & Julio o äter chips & godis :D

Har varit en skitbra dag idag!

Snart ska vi vara med Tanja mee, skojigt!

Tkr ni e dåliga på att kommentera ;oo

Annars har jag inte så mkt att säga förutom,


TREVLIG HEEELG (l)


Puss ;*

Av frida - 21 januari 2010 15:59

Hajj Bloggen ;D


Nu sitter man här med glass & liten annat x))<3

Torsdagar SUGER hårt!

MenMen man får tänka positivt hahahahahaha!

Har sovit hos Idawn igår till idag, riktigt skojsigt   

Vi måste göra om det Sizz<3

Vi fick lägenheten på Österäng så dit ska vi flytta :))

Ha det gött sålänge (L


Puss ;*


 

Av frida - 20 januari 2010 18:33

ChaCha Allihopa ;))


Idag i skolan har det varit dött...

Men efter skolan drog jag & Ida in till stan och åt"onyttigt"   

Men nu sitter jag & Idaw här och ska vara med Julio sen (L)

Jag ska sova över hos Ida & vi ska ha det trevligt   MOHAHAHA!

NejMen vi ska ha det BRA <3


Puss ;*


  

Av frida - 19 januari 2010 18:27

Idag har man ´varit i skolan & tråkat,

Nu är man hos syster & imorgon ska jag va me Ida (:<3

Har inte hänt så mkt annat idag, (sry för ett tråkigt inlägg) :P

Menmen ni får ha det bra!


Puss ;* 

Av frida - 18 januari 2010 16:23

Tjena ;))


Idag har skolan varit ganska boooring-.-

På SO:n skulle vi kolla på ngn tradig faktafilm, TRODDE VI!

Fasst det var en asbra film om typ människorna förr & så ;D

Den var spännande & I LOVE IT   

Han som spelade "huvudrollen" var skitsnygg! :O

Den hette då "10,000 bc", och får 5 av 5 toast av mig :D



Sofia,

Jag hatar dig :))


Puss ;*


  


Av frida - 17 januari 2010 17:01

Jau, då har man städat idag också -.-

Men imorgon är det skola:

Ny vecka

Nya tag

(:

På tisdag ska man ta bussen till Sandra & Millie efter skolan (aa

Sen får man vara med Ida ngn dag som kommer för jag längtar ihjäl mig :´(

Förlåt att bloggen är lite dryg hehe    


Puss ;*

Av frida - 17 januari 2010 00:29

  GodKväll/Natt på er alla igen ;)


Idag har jag städat, som ni kan läsa där nere   

När jag städat ganska mycket drog jag & mötte Moa ^^

Vi hade lika kul som alltid ofc.!

Jag tror jah ska gå o sova snart, men ni får ha det sålänge


Puss :*

Av frida - 16 januari 2010 12:00

GodMorgon Alla :D


Idag vaknade jag halv tolv, gött att sova ut!

På måndag ska en mäklare komma & kolla på vårt hus så idag blir det STÄDA!  ;S

Så det är väl det jag sk göra idau..

Ring om det är ngt!            


Puss ;*

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards